onsdag 3. desember 2008

StampARTic #1 utfordring

Endelig har stampARTic åpnet!!


Første utfordring ut er det Camilla som har kommet med!
Det er et brettekort.
Ta turen innom bloggen til stampARTic for inspirasjon!
Jeg kunne ikke la være å prøve denne, alltid gøy med nye bretteteknikker.
Her er iallefall mitt bidrag.
Eller mine, laget likegodt 2 når jeg først var i gang....


Motivet er Tilda med nisselue fra Magnolia, tekst stempel er fra Norsk stempelblad, motivet inni kortet er fra Kreativ hobby.

Jeg klarer bare ikke la være å bruke ett eller annet stempel fra Stempelglede

Her er det igjen julestjerneborden som sniker seg inn fra hjørnene.





Her er det andre kortet...

Samme motiv som over, men her har jeg brukt "Julepost" stempelet fra Unik hobby
Og annet mønsterark selvsagt....



Koooooser meg....







5 kommentarer:

  1. So beautiful cards, lovely christmas feeling in them :o)

    SvarSlett
  2. What an adorable card you´ve made! Like the place you´ve made in the middle to write on! Thanks for joining our challenge!
    Lillemor

    SvarSlett
  3. Ååå Anne Marit!! Så utrolig nyydelige julekort du har laget!! Helt perfekte!
    Klemmer fra Camilla.

    SvarSlett
  4. Hvor er det et super nydeligt kort lækre detaljer og farver du har brugt

    SvarSlett
  5. 2 utrulig lekre kort!!!!
    Herlige motiv og farger og innisden var jo berre perfekt!
    Herligt!!!

    takk for at du detlar!
    klem,
    Jorunn

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit