tirsdag 27. januar 2009

litt nytt

Her har det ikke blitt mye kreasjoner i det siste.
Mannen min er diabetiker og han har nå vært inne i en tøff periode med blodsukker som leker jo-jo....Hatt ambulanse her og han har havnet på legevakten i arbeidstiden. Dette er slitsomt for oss begge og jeg har ikke hatt ro i kroppen til å sette meg ned så mye som jeg burde...

Her er noe nytt iallefall
Måtte bare prøve meg på et shaker kort,
men rakk ikke fristen for innsending på StampARTic Bilde ble litt uklart,
men orket ikke krangle mere med kamera.
Sleit litt med opplasting til data

Min Mamma kjøpte seg Tilda med ros stempelet fra Magnolia.
Hun er mye søtere nå enn hun noen gang har vært.....
Tekst stempel er fra Stempelglede

2 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink,og lager fine kort.Glad i deg
    en hilsen fra Mamma

    SvarSlett
  2. Haha jeg ler meg fillete..
    Hvordan i alle dager har du klart dette....????

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit