søndag 19. april 2009

LO ...


Jeg har ikke lagt inn mye LO'er her i bloggen min,
siden det er kort jeg lager mest av....
Men nå som jeg har blitt DT så er det kanskje greit å legge inn noe av dette også...
Nå har jeg ikke vært veldig racer på disse LOene og bildene har liksom hopet seg opp...
Har en drøm om å komme meg igjennom bunken snart,
men ...
Dette er iallefall den siste som jeg har laget...
Om med bilde av meg selv- det er heller ikke ofte da jeg stortsett er på baksiden av kamera.
Her er det meste av blomstene fra Prima, har stemplet en hjørne-swirle som jeg har klippet ut og lagt under..
Litt metallpynt fra Unik hobby og blingen er også fra Prima


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit