søndag 22. november 2009

Mere jul...

Fredag var jeg på "kortkveld" hos naboen.


Dette er hva som ble til:




Det er vel flere enn meg som gir vin til jul...
Stempelet med vin stempel fra Elsi,
blomsten er selvlaget og
snøkrystallene er fra Martha Stewart
Zoomet detalj...

To enkle kort med stempel fra Ettrykk og julekulene er stanset ut med dies fra QK.


En liten juleransel... Laget etter mal lånt på bloggen til Maya.
Denne er yppelig til pengegave eller gavekort♥

Ha en fortsatt strålende dag!
Klem Anne Marit

3 kommentarer:

  1. Hei på deg Anne Marit.
    Så produktiv og kreativ du har vært,flink er du..!! Og så lekkert med de julekulene da... sukk!! Nå fikk jeg veldig lyst på en sånn dies jeg og!

    Vi snakkes og stor klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Så flotte kort du lager! Og vintagen var jo rålekker. Takk for titten!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har lagt ut Anne-Marit! Likte veldig godt den vintagen din. Morsomt å pynte opp en kjedelig flaske;)
    Lekre kort også, veldig stilrene.
    Ryggsekken er jo så kul! Lagde en sånn på kurs med Gudrun og Lene i Ski, og det blir nok flere før jul;) Som du sier er de jo kjempefine til pengegaver o.l.
    klem fra Mette

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit