onsdag 23. mars 2011

3 kort...

3 kort blir publisert i dag...
Det første kortet er et enkelt kort med mønsterark fra Maja Design og
tekst fra Minne-hjørnet sin egen kolleksjon
Kort nr 2 har også mønsterark fra Maja Design... Er de ikke flotte da? Det syntes nå iallefall jeg ♥
Motivet er fra Stampavie
"Snærten" dame det her :)




Det 3. og siste kortet i dag , har jeg ment å bruke som et "gratulerer med ny bolig" hilsen...
Syntes dette motivet fra Stampavie er så søtt. Mønsterart er fra 3ndy papir
Har de siste dagen fått litt glød til å scrappe noen LO'er
og de har det ikke vært for mange av i det siste.
Har til og med børstet støvet av den absolutte ikke utslitte Gazellen...

Bilder kommer etterhvert..... :D


Jeg skal snart legges til lading for i morgen skal jeg til Oslo på fotokurs..
Gjett om jeg gleder meg? JAA! :D

Ønsker dere en flott onsdagskveld.


2 kommentarer:

  1. Så søte kort du har laget Anne-Marit! Er også veldig glad i Maja-arkene og 3ndy papir. Flott tekststempel og motiv også da;)
    Ha en fortsatt fin uke!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kort:)
    Mange fine mønsterark og motiver her:) Og fine dekorasjoner:)
    Kos deg på fotokurs :) )(hadde jeg virkelig trengt..)
    Klem Lill

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit