fredag 15. juli 2011

LO med bilde fra i fjor

Jeg henger langt etter med scrappingen..
Dette er en Lo som jeg laget for en liten tid tilbake.
Bilde ble tatt av barna på krokstrand,
da vi var der i fjor høst,
 sammen med min tante, min kusine og hennes datter.

En må bevare de øyeblikken der søsken kjærligheten virkelig blomstrer.
For det gjør den ikke nå om dagen
Vi har hjemme ferie og de er nok litt for mye oppå hverandre..


I dag har det vært en grå dag her i Hobøl
og jeg har endelig hatt litt samvittighet til å ta frem distress inken min og malt litt.
Har kjøpt noen nye stempler fra Stampavie og de må jo prøves.. endelig!
Se om jeg får laget noen kort snart, sånn at jeg får publisert det jeg har malt

Ønsker dere alle en strålende dag :D

2 kommentarer:

  1. Så gøy å se LO fra deg Anne-Marit! Riktig så flott var den også, og med et nydelig bilde!
    Kose deg med stemplene dine da;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit