torsdag 16. februar 2012

2 Morsdagskort...

Sånn i siste liten ble det kort til mor på morsdagen og så fikk jeg et morsdagskort på bestilling.
Alltid morro med bestillinger.

 Her har jeg brukt ark fra Pion
Blomster og tekst er fra Storyteller
og tagen er stanset ut med spellbinder.
Sommerfuglen er fra Martha Stewart


Og her kommer kort nr 2...

Arket er fra Maya design
Byste og tråsnelle er dies fra Tim Holtz
Stempelet er Minne-Hjørnet sitt eget design.





Og så må jeg få dele en glede med dere...

Den 24. februar, altså om en uke, skal jeg på demo med selveste
Tim holtz og Dyan Reaveley.


Ønsker dere alle en strålende dag :D

4 kommentarer:

  1. Disse var nydelige Anne Marit ♥
    og så fint med knappene til den flotte teksten!!Virkelig delikat og lekkert:))

    Å fy søren så morro det skal bli 24 februar :)))))
    stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. To kjempeflotte og koselige kort, min favoritt ble det lilla kortet, herlig tekst og så flott med bysten og knappene :))
    Klem Lill

    SvarSlett
  3. Dett var to nydelige kort du har laget.Håper det står bra til med deg og dine. Klem Mette.

    SvarSlett
  4. To nydelige morsdagkort du har laget.
    Jeg fallt spesiellt for det i lilla jeg da....;o)
    Det blir nok en opplevelse å være med på demo med Tim`en ;o) Kos deg !!

    Klem Kjersti

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit