onsdag 27. mars 2013

Litt nytt fra meg...

Må bare skryte litt...

Jeg er så heldig å ha blitt valgt inn i designteamet til Hobbykunst-Norge :)
Og det er jeg veldig fornøyd med.

Liker butikken og utvalget, også er de jo så søte de som jobber der!

Her er mitt første bidrag som DT for Hobbykunst-Norge



 På disse tagene har jeg brukt de nye Distress Paintene fra Ranger og de er så fine å jobbe med ♥
Stempler er stort sett fra Tim Holtz, Den søte jenta er fra Saturated canary og hun er fargelagt med distress ink ♥
Alt jeg har brukt her er selvfølgelig å finne i Hobbykunst-norge Megastore i Vestby eller i nettbutikken.


Ønsker dere alle en strålende dag :D

2 kommentarer:

  1. Så tøffe tags du har laget,
    og gratulerer med DT jobben :O)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med teamplassen,kjempegøy !
    Dette var noen knalltøffe tags du har laget. Sååå fine farger og tøffe stempler

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit