lørdag 11. mai 2013

Dt innlevering



Dette innlegget blir lagt inn med mobilen og jeg kan ikke skjønne hvordan de i "gammeldager" klarte seg uten... Hihi nå fikk jeg iallefall god samvittighet i forhold til min egen alder ;)


Har brukt chipboard pakker fra Art parts, Studio 490..
Dekket med ark fra en gammel notebok.
Mannen og skoen er malt med sort gesso og fått et strøk distress crackle paint- clear.
Dette kommer litt dårlig frem på det første bildet dessverre.



































Close up på skoen og crackle effekten



Gratulerer er stemplet med alfabet stempler fra lawn fawn

Produktene er å finne på Hobbykunst




4 kommentarer:

  1. Så kul denne var da!
    Fortsatt god helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Takk for det, vennen ♥
    God helg til deg ogå :)

    SvarSlett
  3. Skikkelig kul. Gleder meg til å ta en bedre titt på denne på Hobbykunst :)
    Hilsen Kirsten

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit