tirsdag 1. oktober 2013

Innlegg i Ett trykk

I våres hadde jeg et innlegg i Ett trykk :D
Dette var en tutorial på spray og mist

Jeg har brukt Dylusions spray på dette prosjektet
Farger bånd med rester av spray på "klinematta"
Her har jeg brukt stensiler og sprayet på vann og tørker bort overflødig vann og den fargen dette har trekt opp. Da får vi en så kaldt "ghostingeffekt"
 Så brujer jeg en av de mørkeste fargene å sprayer over en stensil
Snur gjerne stensilen opp-ned og bruker "restene"
Stempelet som er brukt er fra Norsk Stempelblad sin art journaling serie 
 Jeg har fylt vannpenslene mine med Dylusionsfarge og maler med disse
Sort og hvit penn er et must og her ser dere det ferdige prosjektet
Tektsten er også fra Norsk Stempelblad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit