mandag 26. juli 2010

Fargespill!

Jeg lovet dere å vise resultatet av litt lek med distress ink.
Så her kommer 2 kort hvor jeg har kosa meg med mine distress farger
Stempelmotivet er embosset med hvit utee på 200 gr akvarellark
Så har jeg påført distress ink med hjelp av Ranger blending tool. fargene som er brukt her er barn door, wild honey og peeled paint. Tilslutt har jeg sprayet hele arket med vann tilført perfect pearl. Dette trenger nå litt tid til å tørke eller om du har dårlig tid eller dårlig tålmodighet som meg så bruk en "føner"
Toppkanten er revet og alle kantene er svertet med walnut stain. så er dette panelet limt på et stykke hvit bazzill

Også på dette kortet har jeg brukt hvit bazzill som base bak disse fargerike sirklene. Disse sirklene og hjertene er rester av 200 gr akvarellark. Har benyttet en "klinematte" og påført farger med mine distress ink puter. Farger som er brukt er peeled paint, wild honey, broken china og barn door . Så har jeg sprutet på litt vann med en dusjeflaske og "duppet og rørt" mine papir-rester ned i fargene ettersom hvordan farger jeg vil ende opp med og når restene er tørket har jeg svertet kantene med litt vintage photo.

På 2 av sirklene har stemplet med et distress og vann trykk( påført distess ink i flere farger på stempelet sprayet på vann og stemplet over på ark)

Enkelt og morsomt ♥

Ha en fortsatt strålende dag! Klem Anne Marit

6 kommentarer:

  1. Så herlige kort! Skikkelig fint med de sterke fargene mot det hvite!

    Ha en fin ettermiddag! :-)

    SvarSlett
  2. Dette var kjempe fint!
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  3. Skikkerlig stilige kort!!
    Herlige farger,Anne Marit:)) gleder meg til å se mere av hva du tryller frem ♥

    Klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  4. Knallfie anne marit.....herlige farger...:):)

    SvarSlett
  5. Hei du! Takk for hyggelig besøk og kommentar i bloggen min!
    Så herlige kort du har laget Anne-Marit! Ser ut som du har kost deg veldig. Morsomme teknikker.
    Ha en fortsatt fin uke!
    klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Nyyydelige kort, Anne Marit!!
    Så lekre farger og det med sirkler var bare så lekkert!!
    Klem fra Maya

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit