tirsdag 20. juli 2010

♥ Magnolia ♥

Jeg syntes denne Magnolia jenta er så søt og kler veldig godt det gjerdet hun har fått her.
Det var en fryd å male dette motivet ♥
Arket som er brukt har jeg kjøpt på Nille og har felter med glitter og klar embossing
så motivet har fått litt glitter det også
Her har det vært veldig fint vær til å være kreativ inne den siste uken
og det har jeg benyttet meg av..
Har lekt med distress ink ♥ fargene min.
Må forberede meg litt til kurset jeg skal holde på Minne-Hjørnet til høsten.
Smakebiter kommer etterhver....

Ha en fortsatt strålende dag! Klem Anne Marit

5 kommentarer:

  1. Helt kjempenydelig!Du maler så råflott!Vakkert kort!
    Janne

    SvarSlett
  2. Ja det var eit nydeligt kort.....:):)

    SvarSlett
  3. Så fint kort du har laget!
    Og takk for hyggelig hilsen hos meg,
    hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett
  4. Nydelig Anne Marit!!
    Dette ble bare så LEKKERT ♥♥♥
    fargene,pynten,motivet.. ja i det hele tatt,RÅLEKKERT :))

    Ha en flott dag!
    Klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  5. Så nyydelig Anne-Marit! Enig med deg i at den jenta er utrolig søt, og du har jo malt henne så flott også da! Lekre farger du har brukt.
    Var på dagstur til Magnoliabutikken forrige uke og fikk med en del jem. Problemet nå er å få satt seg ned. Er ikke så inspirert om dagen, kanskje fordi det er ferietid og scrapperommet ikke er til å komme inn i heller;)
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Så koselig att du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Anne Marit